רטיבות בקיר חיצוני

רטיבות בקיר חיצוני

רטיבות בקיר חיצוני יכולה להיגרם ממספר כשלים, בעיקר בצנרת שנמצאת בתוך הקיר החיצוני. זאת יכולה להיות צנרת מים חיים – חמים או קרים. יתכן שבעיה נובעת מכשל בצנרת ביוב. זה צינור ורטיקלי שעובר בין כל קומות הבניין או בבית פרטי בין קומה לקומה. ויכול להיות כשל גם בצינור צמ"ג שעובר בקיר ולמעשה הוא פגום. וכתוצאה מכך המים מתחילים להישפך כלפי חוץ ויכולים להופיע במקביל גם סימנים כלפי פנים, בקיר הפנימי. ברגע שאנחנו רואים שהמים נשפכים כלפי חוץ, הדבר עשוי להעיד על כך שהגורם לכך הוא צינור שהותקן בחלק החיצוני יותר של הקיר.

הרטיבות בקיר חיצוני יכולה להיות תוצאה של נזילות מים או חדירת לחות מהכביש או הגינה. התקיימות של רטיבות בקיר חיצוני עלולה לגרום לנזקים לבניין. כמו כן היא גם חסרת הנאה לעין ויכולה להביא לעיצוב שלא מתאים למראה הבית. יש לאתר את מקור הכניסה של הלחות ולטפל בו באופן מקצועי על מנת למנוע נזקים ולשמור על רמת החיים של הבניין.

יחד עם זאת, ניתן גם לראות תופעות של רטיבות שמקורה ממרפסות וכד'. ישנם מקרים בהם המים מחלחלים באזור המפריד בין השכבה החיצונית של הקיר. כלומר האבן, לבין הבטון, בחלל שביניהם. חלל זה עשוי להיות מאוד מאוד קטן. אולם ברגע שהמים חודרים לתוכו, וזאת מיד ברגע שיש רוויה במרפסת, המים הללו מתחילים להישפך כלפי חוץ, אל מחוץ לאבן, ורואים סימנים של רטיבות על גבי האבן. 

כדי לאבחן מהו המקור של הבעיה, תזמינו מאתר נזילות. הוא חייב לקחת בחשבון את כל הגורמים האפשריים. ובאמצעות הכלים שברשותו הוא צריך לעלות, לבדוק ולהבין מהו המקור של התופעה ואיך אפשר לטפל בה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זקוקים לייעוץ עם מומחה?

אשמח לתת לכם שירות מקצועי אמין ומהיר

השאירו פרטים לחזרה