מצלמה תרמית לאיתור נזילות

מהי מצלמת תרמית ומהי מטרת השימוש בה?

מאתר נזילות משתמש במצלמה תרמית לצורך אבחון חריגות במבנה שהוזמן לבצע בו בדיקה או לאיתור נזילה, וזאת על מנת לבצע סריקה תרמוגרפית ולברר האם קיימות חריגות ברמת הלחות ובהפרשי טמפרטורה באותו מבנה וכך למעשה המאתר יכול לקבוע האם קיים כשל המוביל לחדירת מי גשמים, נזילה ממערכת צנרת כלשהי וכו'. אולם על מאתר נזילות העושה שימוש במצלמה תרמית להיות בעל הסמכה עבור תרמוגרפיה רמה 1 לפי תקן ישראלי מספר 13187.

המצלמה התרמית מאפשרת לאתר עצמים חמים, כולל גם מים חמים, ואפשר לאתר באמצעות המצלמה גם עצמים קרים, כמו גם מים קרים. תלוי במכשיר, ברמת הרגישות שלו והאם המשתמש בו עבר בהצלחה הסמכה בנושא תרמוגרפיה, כלומר למד קורס בנושא וקיבל תעודה והסמכה (קישור לתעודה של ITC) 

מאתר נזילות שמגיע לבדיקה בבית הלקוח עשוי להחזיק מצלמה, אבל אם אין לו הסמכה לכך, אין לו לא ניסיון ולא הבנה, ולמעשה הוא לא עושה יותר מהצגה יפה ליד הלקוח. 

חברתנו מקפידה על כך שבעלי המקצוע שלנו יהיו מאתרי נזילות מוסמכים ובעלי הכשרה מקצועית על כל ציוד בו הם משתמשים. 

אנחנו יכולים לראות בתמונה מס' 1 את המצלמה התרמית המסוגלת להבחין בין קור לבין חום, כאן בין כוס מים קרים לכוס מים חמים.

ובתמונה מס' 2 אנחנו רואים בית שצולם באמצעות מצלמה תרמית. מתוך התבוננות בתמונות התרמיות אנחנו מסוגלים לדעת היכן הקירות יותר חמים, היכן הקירות יותר קרים, ולהסיק מכך היכן יש בעיות בידוד, איטום, ספיגה וכד'. אנחנו מסוגלים לבצע אבחון לאחר פענוח התמונות ולבסוף להסיק מסקנות בהתאם. כל האמור מופיע בדוחות (קישור לדוחות קבילים בבית משפט) של לוזון הנשלחים ללקוח.

מצלמה תרמית לאיתור נזילות
תמונה 1
בדק בית בדק בית למתווכים
תמונה 2

הכירו את מאיר לוזון - מומחה לאיתור נזילות, מרצה בכיר בתחום איתור נזילות מים ונזקי צנרת

נגן וידאו

זקוקים לייעוץ או להצעת מחיר? תנו לי לחזור אליכם

זקוקים לייעוץ עם מומחה?

אשמח לתת לכם שירות מקצועי אמין ומהיר

השאירו פרטים לחזרה