בדיקת תוואי מערכת צנרת באמצעות גלאי תוואי צנרת

מהו גלאי תוואי צנרת ומהי מטרת השימוש בו?

כיום קיימים מכשירים שניתן באמצעותם לזהות את תוואי הצינור ואף את העומק שלו, וזאת על מנת לאתר היכן ממוקמת צנרת. הדבר נחוץ במקרים בהם נרצה למשל לבצע עבודה באזור או שנזדקק לדעת היכן ממוקם הצינור הזה על מנת להתחבר אליו או מכל סיבה שהיא. 

קיימים מגוון סוגים של מכשירים המסוגלים לבצע זאת. אחד מהם ניתן לראות בתמונה מס' 1, וכן מודגם כיצד המאתר, באמצעות המכשיר, יחד עם הידע שצבר, מצליח לזהות בדיוק רב את מיקום הצנרת. 

הדבר מצריך תקשורת עם מצלמת סיב אופטי שמוחדרת אל תוך הצינור. קיימת תקשורת בין המכשיר, שהוא הכלי הדומיננטי, לבין הראש של מצלמת סיב אופטי המוחדרת לצינור ומשדרת אותות, וכך מזוהה מיקום הצינור.  

מאתר הנזילות משתמש בגלאי תוואי צנרת לצורך זיהוי תוואי הצנרת בעיקר של מערכות ביוב, הן בתוך הבית והן מחוץ לבית, ועל ידי כך הוא מזהה ומאתר את מקור הנזילות או מאתר את הצינור ותוואי הצינור שעולה החשד שהוא הגורם לנזילה. 

גלאי הצנרת מאפשר גם לזהות שוחות (תאי ביוב) מוסתרות, או שנבנה עליהן מבנה וכד'. באמצעות גלאי הצנרת אפשר לזהות את מיקום תא הביוב יחד עם מרחקים ועומק לפי הנדרש. הדבר מצריך גם כן שימוש במצלמת סיב אופטי במקביל לשימוש בגלאי תוואי הצנרת.

שיהיה בהצלחה. אם תצטרכו לאתר צינור או שוחה וכד', זה הציוד המתאים לעשות זאת.

זקוקים לשירות איתור נזילות מקצועי? צרו איתנו קשר עכשיו>>
או חייגו *2195

תמונה 1
תמונה 2

הכירו את מאיר לוזון - מומחה לאיתור נזילות, מרצה בכיר בתחום איתור נזילות מים ונזקי צנרת

נגן וידאו

זקוקים לייעוץ או להצעת מחיר? תנו לי לחזור אליכם

זקוקים לייעוץ עם מומחה?

אשמח לתת לכם שירות מקצועי אמין ומהיר

השאירו פרטים לחזרה