איתור נזילה בבריכה

מהי הסכנה בנזילות מים בבריכה?

השימוש בבריכת שחיה הוא נעים ומרענן, אך נזילות מים יכולה להיות מסוכנת ומזיקה לסביבה. אחת הבדיקות הקשות ביותר והמורכבות ביותר בתחום שלנו היא איתור נזילה בבריכה. מעטים המאתרי נזילות המתמחים בתחום הזה. 

הסיבה לכך היא שעולם הבריכה עשיר במערכות רבות המיוחדות לו, ואינן מיושמות במבנים אחרים, אותם מבנים שמאתר נזילות ממוצע רגיל לאתר בהם כשלי מים. 

איתור נזילה בבריכה דורש הכירות טובה עם מערכות כגון ג'טים, סקינרים, מערכת גלישה, בריכת איזון. לא כל מאתר נזילות מתמצא בכך. לכן, לצורך איתור נזילת מים בבריכה יש לבחור במאתר נזילות מוסמך המתמחה בנושא של איתור נזילות במערכת מים של בריכות גן ובריכות שחיה.

לייעוץ מקצועי ללא עלות חייגו עכשיו 052-831-8396

לוזון - איתור נזילה בבריכה

למה חשוב לאתר נזילת מים בבריכה בהקדם?

 שירות איתור נזילת מים בבריכה מזהה נזילות וטובל במקורן על מנת לסגור אותן במהירות. פעולה מהירה זו מגדילה את משך החיים של הבריכה ומפחיתה את הוצאות התחזוקה המתפרצות. בנוסף, הטיפול המהיר בנזילות מים מפחית את סיכון התחשמלות ופגיעה בבניין המכיל את הבריכה. צוות מיומן של אנשי מקצוע עם ציוד מתקדם יכול לזהות נזילות ולטפל בהן במהירות וביעילות. הדבר מספק וידוא ללקוחות שלנו כי הבריכה שלהם תישאר במצב מצוין.

במהלך השנים יצרנו קהילה רחבה מאוד של לקוחות שקיבלו מאתנו שירותים בתחום זה. לא פעם מצאנו פתרונות ייחודיים לטיפול בבעיה שהתגלתה. 

אם גם אתם סובלים נזילת מים מבריכה, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח להעניק לכם שירות זה. 

נזילת מים מבריכה – לא כל מאתר יודע לאתר!

>> הזמינו עכשיו בדיקה מקצועית לאיתור נזילה בבריכה!

לייעוץ מקצועי ללא עלות חייגו עכשיו 052-831-8396

נגן וידאו אודות לוזון - איתור תחת מים

הכירו את מאיר לוזון - מומחה לאיתור נזילות, מרצה בכיר בתחום איתור נזילות מים ונזקי צנרת

נגן וידאו

זקוקים לייעוץ או להצעת מחיר? תנו לי לחזור אליכם

זקוקים לייעוץ עם מומחה?

אשמח לתת לכם שירות מקצועי אמין ומהיר

השאירו פרטים לחזרה