בוררות לעניין נזקי מים

מה זה בוררות ומיהו הבורר?

הבורר הוא אדם מומחה בתחום, ובמקרה זה, מומחה לנזקי מים. הבורר מקבל את טענות התובע, את טענות הנתבע, בודק את העניין ומחליט על הדרך הנכונה לפתרון הסוגיה. הדבר אורך זמן מועט מאוד יחסית. הליך בוררות או גישור עשוי להסתיים בפרק זמן של חודש לכל היותר, ובכך למעשה לפתור את הבעיה. יחד עם זאת, גם ההוצאות פחותות בהרבה מהוצאות עבור בתי משפט. בוררות מטעם לוזון

לייעוץ מקצועי השאירו פרטים כאן>>
או חייגו עכשיו 052-831-8396
בוררות לעניין נזקי מים

בוררות: כיצד זה עובד בנזקי מים

ההליך המשפטי כפי שהוא מתנהל בנושא נזקי המים מוכר לנו היטב, כמי שמונו כעדים מומחים מטעם בתי משפט לתחום זה. נזקי המים הם למעשה אחת מהבעיות הקשות ביותר בתחזוקת הבית. להבדיל מבעיות בתחומים אחרים, כגון בעיות חשמל, נגרות וכו', נזקי המים מובילים למצב שאינו מאפשר מגורים בבית כשקיים כשל במערכת מים כלשהי.

הכשל במקום אחד, הנזק באחר

החמור ביותר, כשהבעיה כלל לא מצויה בבית של אותו אדם שסובל, אלא הכשל הגורם לנזק נמצא במקום אחר, והדבר למעשה מצריך טיפול בדירה אחרת או אפילו בדירות אחרות או מצריך טיפול של ועד הבית.

האם יש שיתוף פעולה?

פה עולה השאלה האם יש נכונות מצד אותו גורם לטפל בעניין. האם הוא מתכוון מצדו לטפל בנזק המים, לא נוצרת כל בעיה. במקרה כזה מזמנים מאתר נזקי מים. המאתר מוצא את מקור הכשל ומפנה לבעל המקצוע המתאים לטיפול בכך. כאשר מתקיים שיתוף פעולה, הטיפול מתבצע והבעיה נפתרת. הבעיה נוצרת רק אם אין רצון כזה או אם נעשה ניסיון להתחמקות מלקיחת אחריות מצד אותו גורם.

מה עושים אם אין שיתוף פעולה?

במקרה כזה, האדם הניזוק נאלץ להיעזר בערכאות משפטיות. הוא פונה לעו"ד ומשלם לו אלפי שקלים עבור הטיפול בעניין. בשלב הבא הוא פונה לבית משפט כדי לפתוח תיק. אחר כך מחכה עד שייקבע דיון ראשון. בדיון הזה ייקבע המשך ההליך. סביר כי יידרש מינוי עד מומחה שיבצע בדיקה. לבסוף, לאחר דיונים והליך ממושך, יחויב הגורם האחראי לנזק לפעול לתיקונו.

אפשרות נוספת - בוררות

אנחנו בלוזון חושבים כל הזמן איך לייעל את השירות. צברנו במהלך השנים ניסיון רב בנושא. כל פיתוח שפיתחנו היה מכוח ההזדקקות לו במציאות. זאת לאור העובדה שאנחנו מזהים את הנקודות החלשות ומנסים לעבות ולחזק אותן, לייעל אותן לטובת הלקוח. במהלך השנים שרתנו לקוחות רבים שלאחר שקיבלו מאיתנו דו"ח משפטי פנו לבית המשפט. כמו כן מונינו כעד מומחה מטעם בית המשפט במקרים רבים אחרים. ההליכים המשפטיים הללו מוכרים לנו היטב על הבעייתיות הרבה הכרוכה בהם מבחינת הימשכות ההליך ועלותו והצורך להגיע לדיונים.

אך למעשה היום ניתן לפתור סכסוך שכזה בצורה מאוד פשוטה, יעילה ומהירה בהרבה מערכאה משפטית. יישוב המחלוקת יכול להיעשות על ידי בורר מוסכם.

הכירו את מאיר לוזון - מומחה לאיתור נזילות, מרצה בכיר בתחום איתור נזילות מים ונזקי צנרת

נגן וידאו

זקוקים לייעוץ או להצעת מחיר? תנו לי לחזור אליכם

זקוקים לייעוץ עם מומחה?

אשמח לתת לכם שירות מקצועי אמין ומהיר

השאירו פרטים לחזרה