לפני שחותמים – בודקים!

לפני שחותמים – בודקים!

עורכי דין נדל”ן שימו לב! המפתח לעסקה בטוחה:

עורכי דין נדל”ן שימו לב! המפתח לעסקה בטוחה:

בדיקה מקיפה לכל מערכות המים והאיטום – לווידוא איכות המבנה! עו”ד נדל”ן ששמו חשוב לו יקפיד שהלקוח יקבל את הנכס שקנה בידיעה מלאה אודות מצבו התחזוקתי. בדיקה מקצועית לנכס מבטיחה משא ומתן שקוף ושביעות רצון מצד הלקוח.

בדיקה מקיפה לכל מערכות המים והאיטום – לווידוא איכות המבנה!

עו”ד נדל”ן ששמו חשוב לו יקפיד שהלקוח יקבל את הנכס שקנה בידיעה מלאה אודות מצבו התחזוקתי. בדיקה מקצועית לנכס מבטיחה משא ומתן שקוף ושביעות רצון מצד הלקוח.
אחזקת מנע - חיסכון בטוח

אחזקת מנע –
חיסכון בטוח

מעל 35 שנות ניסיון

מעל 35 שנות
ניסיון 

עד מומחה מקצועי מטעם בית המשפט

עד מומחה מקצועי
מטעם ביה"מ

דו”חות מקצועיים לאחר כל בדיקה

דו”חות מקצועיים
לאחר כל בדיקה

עסקה בטוחה באחריות מלאה

עסקה בטוחה
באחריות מלאה

תוכן עניינים

יתרונות של בדק בית לעורכי דין נדל"ן

במהלך עסקה שאתם עומדים ללוות בה לקוח שלכם, בוודאי תבדקו את המצב המשפטי של הנכס. תבררו האם קיימים חובות על הבית, מה מצב העיקולים או השעבודים אם קיימים. האם הבעלים האמיתיים הם אלה שמוכרים את הדירה, ועוד כהנה וכהנה דברים שמחובתך לבצע.

אבל האם המוצר עצמו תקין? האם המוכרים לא הסתירו ממכם או מהלקוחות שלכם דברים?

אם כן, הדברים האלה יתגלו לאחר מכן, ואולי יבואו בטענות כלפיכם וכלפי המתווך. יוכלו לטעון לחוסר מקצועיות בשל העובדה שלא המלצת לבדוק את הדברים קודם לכן. ובכל מקרה, לאחר שנזקים נגרמו, כדי להגיש תביעה נגד המוכרים וכיו"ב על פגם נסתר וכד', יהיה הכרחי לבצע בדיקה ולקבל דוח, ורק לאחר מכן יהיה ניתן להגיש תביעה.

תקדימו רפואה למכה

  1. תבקשו לפני רכישת הבית לבצע בו בדיקה, לקבל דוח, לראות מה מצבו האמיתי ובהתאם לכך לקבל החלטה מושכלת לגבי רכישת הבית. מעבר לכך, לאחר שמתקבל הדוח, תציינו בהסכם המכר כי הבית נבדק ולפרט האם נמצאו בו ליקויים ואם כן, מהי עלות תיקונם, כפי שמופיע בדוח. צרפו את הדוח להסכם המכר.

  2. תגיעו על בסיס הדוח להסכמה בין המוכרים לרוכשים על הפחתה במחיר הרכישה בהתחשב בהיקף הליקויים שהתגלו ובעלות של תיקונם. תשיגו גושפנקא איתנה למצב הנתון של הנכס בטרם רכישתו בידיעת כל הצדדים. כך פוחת עד למינימום הסיכון לטענות עתידיות ולדרישות לפיצוי. הדברים האלה מאוד חשובים למוכר, לקונה, למתווך, וגם לכם, עורכי דין יקרים.
בדק בית בדק בית למתווכים

הבדיקות שאנו מבצעים

החיפויים

האיטום במרפסות

מערכות הניקוז

מערכות מיזוג כולל ניקוז המזגן

צנרת ורטיקלית

קופסאות במערכת צנרת

לחץ מים חיים

תכנסו רק לעסקה בטוחה

כדי להבטיח ללקוחות שלכם עסקת נדל״ן בריאה ולמנוע מהם הוצאות לא צפויות, השתמשו בשירות בדק בית לעורכי דין נדל"ן שלנו. נוכל לזהות נזילות מים ונזקי מים בנכס לפני שהעסקה נחתמת ולסייע למשתכן לקבל החלטה מבוססת ובטוחה.

ברשותנו ציוד מקצועי הכי מתקדם שקיים בתחום. המומחים שלנו בעלי הסמכות והכשרות מקצועיות הטובות ביותר. 

 

בדק בית למתווכים

לתיאום פגישה או למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

זקוקים לייעוץ עם מומחה?

אשמח לתת לכם שירות מקצועי אמין ומהיר

השאירו פרטים לחזרה