לפני שמוסרים – בודקים!

מתווכי נדל”ן שימו לב! המפתח לעסקה בטוחה:

לפני שמוסרים – בודקים!

מתווכי נדל”ן שימו לב! המפתח לעסקה בטוחה:

מתווך נדל”ן ששמו חשוב לו יקפיד שהלקוח יקבל את הנכס שקנה בידיעה מלאה אודות מצבו התחזוקתי. בדיקה מקצועית לנכס מבטיחה משא ומתן שקוף ושביעות רצון מצד הלקוח.

מתווך נדל”ן ששמו חשוב לו יקפיד שהלקוח יקבל את הנכס שקנה בידיעה מלאה אודות מצבו התחזוקתי. בדיקה מקצועית לנכס מבטיחה משא ומתן שקוף ושביעות רצון מצד הלקוח.
אחזקת מנע - חיסכון בטוח

אחזקת מנע –
חיסכון בטוח

מעל 35 שנות ניסיון

מעל 35 שנות
ניסיון 

עד מומחה מקצועי מטעם בית המשפט

עד מומחה מקצועי
מטעם ביה"מ

דו”חות מקצועיים לאחר כל בדיקה

דו”חות מקצועיים
לאחר כל בדיקה

עסקה בטוחה באחריות מלאה

עסקה בטוחה
באחריות מלאה

תוכן עניינים

בדק בית למתווכים: נזקי מים והשלכותם

בדק בית למתווכים גובר תאוצה כי לפעמים הנזק עשוי להיות גדול יותר ממה שנראה בצפיפות הראשונית. התגלויות של נזילות מים ונזקי מים בנכס יכולים לגרום לבעיות רציניות ולהוצאות גבוהות שמגיעות לעשרות אלפי שקלים של תיקונים והחלפות. 

ניתן למנוע זאת על ידי בדיקה קפדנית של הנכס לפני חתימת העסקה. בדק בית מיומן יכול לזהות סימני נזילות מים ואף נזקי מים בפנים ובחוץ של הנכס. זה מה שהופך את הבדק הבית לשלב חיוני בעסקת הנדל״ן.

בדק בית למתווכים

כפי שידוע לך השם שלך הוא מקור פרנסתך

ככל שתצבור מוניטין כאדם הגון וישר שמביא ללקוח שלו את הבית שהוא ביקש, ולאחר מכן לא התגלו בו בעיות מכל היבט, כך ירבו הלקוחות שיפנו אליך לאחר שאותו לקוח מרוצה יעביר את הפרטים שלך לעוד מקורבים ולעוד חברים. זהו למעשה הדבר החשוב ביותר עבורך ולכך אתה צריך לדאוג בזמן שאתה מבקש לבצע עסקה. עליך לתת ללקוח שלך את המוצר הטוב ביותר, מבלי שיהיה לו הפתעות לאחר מכן. כמו שלא תרצה לשמוע לאחר שבוצעה עסקה על בעיות משפטיות כאלה ואחרות הנוגעות לבית, זה לא יעלה על הדעת, עורך הדין היה צריך לטפל בזה ואתה היית צריך להיות מודע לזה, כך גם אתה צריך להיות בטוח שלאחר שהלקוח יקבל את הבית לא יופיעו בו כל מיני סימני רטיבות, סימני עובש, בקטריה, ודברים שלא יעלו על הדעת, כגון שכל מערכת האינסטלציה רקובה, ויש נזילות מהדירה לדייר שמתחתיה, ואולי מתנהל כבר מאבק משפטי במשך שנים שהוסתר ממך ועכשיו גם כביכול הוסתר מהלקוחות שלך.

כדי להבטיח ללקוחות שלך עסקת נדל״ן בריאה ולמנוע מהם הוצאות לא צפויות, אנו ממליצים לך להציע להם את שירותי הבדק הבית שלנו. כך יהיה ניתן לזהות נזילות מים ונזקי מים בנכס לפני שהעסקה נחתמת ולסייע למשתכן לקבל החלטה מבוססת ובטוחה. ברשותנו ציוד מקצועי הכי מתקדם שקיים בתחום. המומחים שלנו בעלי הסמכות והכשרות מקצועיות הטובות ביותר.

בדק בית בדק בית למתווכים

מה כולל בדק בית למתווכים:

בדיקת החיפויים

האיטום במרפסות

מערכות הניקוז

מערכות מיזוג כולל ניקוז המזגן

צנרת ורטיקלית

קופסאות במערכת צנרת

בדיקת לחץ מים חיים

להיכנס לעסקה ברגל ימין ובצורה בטוחה

המומחים שלנו מבצעים בדיקות מקיפות של נכסים מכל הסוגים ומספקים ללקוחות שלך דוח מפורט עם המלצות ופתרונות לתקלות הנמצאות בנכס. נספק נתונים מדויקים ואמינים ונסייע לכם למכור את הנכסים שלכם באופן חלק ובטוח.

אז למה לסתום עסקה ולא לבדוק את הנכס שלך לפני שחותמים? באמצעות שירותי בדק הבית שלנו, נוכל לפקח על העסקה ולוודא שאין נזקי מים ונזילות שיכולים להשאיר אותך עם החשבון הכבד וכאבי ראש מיותרים. כך בדק בית למתווכים הופך לכלי חזק בידיים שלכם!

בדק בית למתווכים

לתיאום פגישה או למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

זקוקים לייעוץ עם מומחה?

אשמח לתת לכם שירות מקצועי אמין ומהיר

השאירו פרטים לחזרה