איתור תוואי צנרת מי ביוב / קולחין​​

איתור תוואי צנרת מי ביוב / קולחין​

לעתים קרובות אנו מוזמנים על מנת לאתר כשל בצנרת. אנו מבצעים בדיקה באמצעות מצלמת סיב אופטי המאפשרת לחדור לצינור ולראות מתוכו האם קיים בו כשל. במידה ונמצא כשל, מהלך זה מאפשר לנו לדעת מהו המרחק בין פתח הצינור לבין מקום הכשל שאותר. אך, על מנת לחפור ולהגיע למקום הכשל על מנת לתקנו, אם יש צורך בכך, עלינו לדעת היכן הכשל ממוקם במרחב, הן ביחס לפני השטח והן לעומק. לצורך כך יש ברשותנו גלאי המאפשר לנו לשמוע את התדר היוצא מראש מצלמת הסיב האופטי. כך, באמצעות גלאי זה, ניתן לאתר את המקום המדויק שבו נמצא ראש המצלמה ואף לדעת את העומק בו אותו צינור נמצא. הדבר מאפשר לפתוח, לחפור, באותה נקודה ספציפית לעומק ידוע מראש עד לכשל שבצינור, וכך לאפשר את תיקונו. המכשיר, אם כן, מאפשר לשים את האצבע על הנקודה הנכונה בה יש לטפל. 

מלבד זאת, המכשיר יכול לשמש במקרים בהם אין אמנם חשד לכשל בצנרת, אך יש צורך לבצע עבודה באזור מסוים מסיבה כלשהי, ומעוניינים לדעת האם באותו אזור מצוי צינור שעלול להיפגע במידה ויחפרו באותו אזור. באמצעות הגלאי ניתן לזהות תוואי של צנרת במידה וצנרת עוברת באזור ולהתריע על מיקומו. כך ניתן יהיה להימנע מפגיעה בצינור במהלך העבודות.

זהו, אם כן, אחד המכשירים המתוחכמים ביותר המשמשים את המאתרים ואת חברתנו מזה שנים רבות לצורך איתור תוואי צנרת של מי דלוחין ומי ביוב.  נשמח לתת לכם שירות.


להזמנת בדיקת תוואי צנרת לחצו כאן >>
נגן וידאו אודות לוזון - איתור טוואי צנרת ביוב
בדיקת טוואי צנרת - לוזון
לוזון - סיב אופטי
נגן וידאו

יעוץ חינמי בווטסאפ -

שילחו לנו תמונות או סרטון של מקור הנזילה. נציגנו יחזרו אליכם למתן יעוץ ראשוני ללא עלות!

להזמנת בדיקה

הכירו את מאיר לוזון - מומחה לאיתור נזילות, מרצה בכיר בתחום איתור נזילות מים ונזקי צנרת

נגן וידאו

זקוקים לייעוץ או להצעת מחיר? תנו לי לחזור אליכם

זקוקים לייעוץ עם מומחה?

אשמח לתת לכם שירות מקצועי אמין ומהיר

השאירו פרטים לחזרה