איתור פיצוץ צנרת מים חיים​​

איתור פיצוץ צנרת מים חיים​

אחת מתחומי המומחיות שלנו היא איתור נזילות בצנרת מים חיים. היום קיימת מודעות לכך שלא מזמינים בעל מקצוע לפני שמבצעים בדיקה. למה הכוונה? כאשר קיים חשד לכשל בצנרת מים חיים ואנו מזמינים בעלי מקצוע בתחום השרברבות, אינסטלטורים, אלה באים אלינו לבית ומפרקים את הבית כולו, ורק בסופו של דבר מוצאים נזילה כלשהי באחת הפינות או איזה זוויות קיר, או חיבור כושל, לאחר שהבית כולו הפך לאתר עבודה. 

אין צורך בכך. חבל להרוס את כל הבית. קיים היום מכשור המאפשר זיהוי נקודתי של הכשל בשיטות אל-הרס. החל במצלמות תרמיות, דרך מערכות שמע אקוסטי ועד גלאי גז. וכמובן, בדיקת לחצים על מנת לברר האם הכשל אכן במערכת מים חיים. המכשירים הללו, כל אחד בנפרד וכולם ביחד, נותנים את הפתרון המושלם לאיתור נזילה מצנרת המים החיים ללא צורך בשבירת הבית וההרס הרב שעלול להיגרם מכך. 

לוזון - שעון מד לחץ

פתרון חכם למניעת נזילות

מעבר לכך, ברשות לוזון קיים היום מערכת חדשנית המסוגלת להתריע בפני הלקוח על כשל בצנרת המים החיים עוד לפני שהוא רואה סימנים שמעידים על כך. אין צורך לחכות להופעת עליות קפילאריות, נזילות אצל השכן, קילופי צבע וכד'. ניתן להתקין מערכת המסוגלת לזהות ולהתריע על כשל במערכת מים חיים. מרגע ההתרעה הטיפול יכול להיות מיידי, וכך נמנע הנזק הרב לבית ואולי גם לשכנים.

יתרון נוסף למערכת הוא מניעת אובדן המים המיותר. ומעבר לכך, הדבר מאפשר שליטה. כמו שאנחנו שולטים על כל מערכת החשמל בבית, על כל שקע ושקע, ובמידה ונוצר קצר, והבית חלילה עלול להישרף, יש נתיך שמייד מנתק את אספקת החשמל לאזור, לחדר, ואנחנו יודעים שניצלנו מהתחשמלות והבית שלנו ניצל, וזה כמובן הדבר הכי חשוב. ובהמשך נוכל לאתר ולטפל בתקלה.

כך גם במערכת המים, מתאפשרת שליטה. ניתן לדעת אם המערכת עובדת כראוי או שהתפקוד שלה לקוי בגלל צינור דולף וכד'. כאשר מתברר שהתפקוד לקוי, לאחר הפסקת המים המיידית בבית, השלב הבא הוא לאתר את הכשל. בשלב הזה מזמינים לבדיקה את המאתר המיומן, המוסמך לכך. הוא יכול לבוא ולתת את כל התשובות לגבי המיקום המדויק בו מצוי הכשל או הכשלים, באופן נקודתי, וכך למנוע את ההרס הנרחב הבית. 

נשמח לתת לכם את השירות הזה!

לא מזמינים בעל מקצוע לפני שמבצעים בדיקה.

להזמנת איתור פיצוץ צנרת לחצו כאן >>

או חייגו *2195

לוזון - איתור טוואי צנרת מים חיים
נגן וידאו

יעוץ חינמי בווטסאפ -

שילחו לנו תמונות או סרטון של מקור הנזילה. נציגנו יחזרו אליכם למתן יעוץ ראשוני ללא עלות!

להזמנת בדיקה

הכירו את מאיר לוזון - מומחה לאיתור נזילות, מרצה בכיר בתחום איתור נזילות מים ונזקי צנרת

נגן וידאו

זקוקים לייעוץ או להצעת מחיר? תנו לי לחזור אליכם

זקוקים לייעוץ עם מומחה?

אשמח לתת לכם שירות מקצועי אמין ומהיר

השאירו פרטים לחזרה