עיבוי בקטריה ועובש

עיבוי בקטריה ועובש​

עובש הוא פטריות
כתוצאה מלחות באוויר ועל פני עצמים שונים, העובש מתפתח וגדל על פני משטחים שונים. להצטברות העובש מתווספים גם חיידקים ואף נגיפים המגיעים הן מהאוויר והן ממים, ובאופן מובהק ממי ביוב במידה ואלה חדרו לקירות הבית, למשל.

כאשר אנו נקראים לבצע בדיקה במקרה שמתגלה תופעה של בקטריה ועובש, עלינו לזהות מהו מקור התחלואה. יתכן והתחלואה נוצרת בגלל חוסר אוורור בחלל מסוים המוביל לעיבוי על גבי משטחים שונים, ויתכן ומקור התחלואה במי ביוב הדולפים ממערכת הביוב ומרטיבים את שכבת המצע ולאחר מכן את שכבת הבטון. בשני המקרים ייווצרו בקטריה ועובש מסוגים שונים.

לחברתנו ניסיון רב שצברנו במהלך השנים באבחון מקור התחלואה במקרים כאלה. היום קיימת מודעות גדולה לתחלואה וחוסר היגיינה. בעקבות התפרצות הנגיף, מובן לנו לחלוטין חשיבות השמירה על ההיגיינה ומניעת התחלואה, וכמובן הטיפול בה בהקדם במידה והיא מתרחשת. מובן כי אין זה בריא לחיות בבית בו התפתחו עובש ובקטריה. כמובן, איננו רופאים וגם לא ביולוגים, אך ברור לכל כי כך הוא. כשם שלא נאכל אוכל שהתעפש, כך גם לא נרצה לנשום לתוך דרכי הנשימה שלנו את הבקטריה והעובש. איננו יודעים לומר אלו פטריות או חיידקים או נגיפים מצויים על גבי המשטחים השונים ובחלל הבית, אך רבים מהפטריות, החיידקים והנגיפים עלולים להיות כאלה המזיקים לנו במידה ויגיעו לדרכי הנשימה שלנו כולל לריאות. 

לכן יש לבצע בדיקה במהירות הרבה האפשרית כאשר מזהים תופעה זו. כאשר מזמינים אותנו לבצע בדיקה כזו, אנו נגיש לכם לאחר סיום הבדיקה דוח ובו יפורט מהו המקור לתחלואה, ולאחר מכן יפורט גם אופן הטיפול המתבקש גם למניעת המשך התופעה וגם לשיקום הבית לאחר שכבר חווינו את הדברים. 

בקטריה ועובש הופיעו – זה בדיוק הזמן לקרוא למאתר מייד!


להזמנת בדיקה לחצו כאן >>
נגן וידאו אודות לוזון - רטיבות בקיר
נגן וידאו

יעוץ חינמי בווטסאפ -

שילחו לנו תמונות או סרטון של מקור הנזילה. נציגנו יחזרו אליכם למתן יעוץ ראשוני ללא עלות!

להזמנת בדיקה

הכירו את מאיר לוזון - מומחה לאיתור נזילות, מרצה בכיר בתחום איתור נזילות מים ונזקי צנרת

נגן וידאו

זקוקים לייעוץ או להצעת מחיר? תנו לי לחזור אליכם

זקוקים לייעוץ עם מומחה?

אשמח לתת לכם שירות מקצועי אמין ומהיר

השאירו פרטים לחזרה