גלאי נזילות מים - המאתר החכם

מערכת מתקדמת למניעת הצפות

נזקי מים גדולים מתחילים תמיד בטיפה אחת…

 

לכן, זמן התגובה לתקלה, הוא גורם קריטי במניעת הצפות ונזקי מים. אל תמתינו הזמינו גלאי נזילות מים – המאתר החכם!

התקינו עוד היום גלאי נזילות מים – מערכת מתקדמת לגילוי ומניעת נזקי מים, אשר תתריע על הבעיה, בזמן אמת, עוד לפני שגיליתם אותה. בהתקנה פשוטה וכלכלית, נהפוך את תשתית המים שלכם לחכמה. באמצעות טכנולוגיות חדשניות, חיישנים מתקדמים ואפליקציה ייחודית. כך תרגישו בטוחים יותר, מוגנים 24/7 מנזקי מים גדולים. בנוסף,  המערכת תאפשר לכם גם ליהנות משליטה ובקרה על צריכת המים שלכם ואף לחסוך בחשבון המים.

חברת לוזון הייתה הראשונה שהחדירה ודחפה קדימה את חינוך השוק לאיתור נזילות לפני זימון בעל מקצוע.

הדבר חוסך עוגמת נפש רבה והוצאות מיותרות לבעלי הבית. בעלי המקצוע אינם נקראים לבצע עבודה על סמך ניחוש עיוור של מקור הכשל הגורם לנזקים, אלא מתבצעת קודם לכן בדיקה מקדימה על ידי מאתר נזקי מים באמצעות כלים מתוחכמים, מכשירי אל-הרס, באמצעותם מסוגל המאתר לאבחן ולאתר את מקור הבעיה המדויק, ובהתאם לכך להמליץ על טיפול שיפתור את הבעיה. הדבר, כמובן, מתבצע לפני הזמנת בעל מקצוע שיבצע את התיקון. 

ניתן לעצור בטיפה הראשונה!
נגן וידאו אודות גלאי למניעת הצפות

פרק 1

נגן וידאו אודות מכשיר למניעת הצפות

פרק 2

חשיבות של גלאי נזילות וכיצד פועל

הדבר נמצא היום במודעות גבוהה גבוהה. למעשה רוב חברות הביטוח מכירות זאת ועושות בכך שימוש, וכן רוב בעלי הבתים יודעים להשתמש בכלי החשוב הזה.  לוזון למעשה היה אחד מחלוצי התחום, ומלבד חינוך השוק הוא אף ייסד בית ספר המלמד את המקצוע, וכן הקים איגוד של מאתרים מוסמכים המסוגלים לתת מענה במצבים אלה. אך לוזון לא הסתפק בכך, ומתקדם צעד נוסף בהגנה על הבית מנזקי מים. המטרה היום היא למנוע את התרחשות הנזקים עוד בטרם נוצרו. כמו שקיימות היום מערכות ברכב שלנו שיודעות למנוע את התאונה שעלולה להתרחש בעוד שתי שניות ומתריעות כאשר הנהג מתקרב מדי לרכב שלפניו או סוטה מהדרך, ואף מבצעות תיקון אקטיבי של הסטייה, כך סברנו שצריך לבצע מהלך דומה גם בתוך הבית שלנו.

למעשה הדבר כבר קיים במערכת החשמל

לא כולם אולי מודעים לכך, אך מערכת החשמל שלנו מוגנת על ידי מערכת למניעת קצר והתחשמלות. ברגע שחלילה מישהו נוגע בחוטי חשמל בצורה לא נכונה, מייד קופץ השלטר הראשי ומפסיק את הזרמת החשמל. כך נחסכים נזקים רבים כולל פגיעות בנפש. הילדים או מישהו מכם מבני הבית שנגע בחוטי החשמל, ניצל למעשה מאותו אירוע שהיה עלול להיגמר בצורה טראגית. את אותו מהלך למעשה היום אנחנו מחדירים לתוך מערכות המים. כשאנחנו יוצאים מהבית אנחנו משאירים בית תקין, נקי ומסודר ולא רוצים לחזור לבית שייראה לאחר מכן למשל כך: 

לוזון - גלאי הצפה

גלאי נזילות - פתרון חכם לבעלי דירות נופש

בעלי דירות יקרים, אלה שיש להם דירה הרחוקה מהעין. זאת יכולה להיות דירת נופש שמישהו אחר מטפל בה, ולא ידוע מה קורה בה יומיום. זאת יכולה להיות דירה שמגיעים אליה לעתים קרובות או רחוקות, ובזמן שלא נמצאים בה לא יודעים מה מתרחש בדירה ואיזה נזקים עלולים להיגרם בזמן שלא שוהים בה. איך אנחנו יכולים לשלוט על הבית מרחוק מבלי שנהיה שם? האם אנחנו יודעים בכל זמן נתון האם יש מישהו בתוך הדירה? האם מתפעל הדירה אומר לנו בדיוק מתי נכנסו ויצאו ממנה? לפעמים בעלי הדירה נופלים בין הכסאות בלי אפשרות לשלוט על המתרחש בנכס שלהם. 

למה מיועד המאתר החכם?

בבתים שלא נמצאים בהם, שמגיעים אליהם אחת לחודש, אחת לשנה, רק בחגים, רק בחופשים, אין כל אפשרות בשאר הזמן לדעת מה מתרחש בהם. לא ניתן לדעת האם יקרה חלילה כשל במערכת מים וכל הבית מוצף כי ברז ניל התפוצץ או הצינורית של תמי 4 התנתקה או צינור כלשהו השתחרר וגרם להצפה ובעקבות זאת נזק עצום נגרם לדירה ואף אחד לא היה בה כדי לבצע סגירה של מערכת המים הראשית.

לוזון - איתור נזילה בבריכה

מניעה של נזק וגם שיקוף

חברים יקרים, כדי למנוע את כל זאת, אני יכול להציג בפניכם את המערכת החכמה ביותר. תתקינו אותה בדירת הנופש שלכם או בדירה המשמשת להשקעה. המערכת הזאת למעשה מדווחת לכם בכל זמן נתון האם יש צריכת מים בדירה. כך אתם יכולים גם להבין שבזמן שיש צריכת מים, יש אנשים בדירה.  יכולות המערכת המערכת הזאת מסוגלת לדווח על כשל, כלומר על כל נזילה בדירה. המערכת הזאת, וזה הכי חשוב ביותר, מבצעת סגירת מים אוטומטית ברגע שהמתרחש אירוע של מים.

אתם לא נמצאים בבית. אתם עכשיו נמצאים בחוץ לארץ בחופשה, או בכל מקום אחר. יש לכם מערכת שמדווחת לכם על כך שיש כשל. וגם על כך שהמערכת ביצעה בעצמה סגירה של מערכת המים, של הקו הראשי. עכשיו למעשה המערכת הצילה את הבית, את הנכס שלכם, את דירת הנופש שלכם, מהצפה מהנזק העצום שעלול היה להיגרם לכם. 

המלצתי

לכן אני ממליץ בחום על המאתר החכם. ניתן לראות את המפרט שלו המסביר בדיוק איך המערכת הזאת עובדת. כך תהיה לכם שליטה מלאה מהיום והלאה על כל מה שמתרחש בדירת הנופש שלכם או בדירת ההשקעה שלכם, מבלי צורך לחיות בחוסר ודאות כפי שחייתם עד היום. המערכת חייבת להיות מותקנת עוד היום בבית שלכם. 

עלויות

מחיר המערכת יחסית נמוך, בהתחשב בעלות העצומה של הנזקים שהיא יכולה למנוע. וכמובן המערכת מצדיקה כל שקל בהשקעה. אחריות למערכת. למידע נוסף או הזמנות חייגו *2195

שיהיה לכולנו מאתר חכם!

הכירו את מאיר לוזון - מומחה לאיתור נזילות, מרצה בכיר בתחום איתור נזילות מים ונזקי צנרת

נגן וידאו

זקוקים לייעוץ או להצעת מחיר? תנו לי לחזור אליכם

זקוקים לייעוץ עם מומחה?

אשמח לתת לכם שירות מקצועי אמין ומהיר

השאירו פרטים לחזרה